Volgend slachtoffer in TMG-strijd

Volgend slachtoffer in TMG-strijd
Oplage-directeur Marc Albert krijgt is op straat gezet door het Telegraaf-concern. Na jarenlange trouwe dienst, waarin hij onder meer de overstap naar tabloid-formaat mogelijk heeft gemaakt, kan ook Albert vetrekken bij TMG. Dat meldt Adformatie.

Het is oorlog bij TMG. Vorige week vertrok ook salesmanager video bij Commercie Landelijke Media Axel Vogel. Daarvoor zijn Manager Marketing Partnerships Bart Mouter, Salesmanager Metro Simon de Best, directeuren Frank Volmer en Tim de Klein en commercieel directeur TMG Landelijke Media Jayne Forrester opgestapt. TMG zegt dat 'de visies van directeur Landelijke media Harry de Wit en Marc Albert over de wijze waarop de afdeling consumentenmarkt van De Telegraaf in de nieuwe situatie ingericht zou kunnen worden, niet overeen kwamen.'

Marc Albert laat zelf weten dat 'het nu voor hem een natuurlijk moment is om TMG te verlaten'. Het is maar de vraag of de strijd binnen TMG hiermee gestreden is. Onder topman de nieuwe Geert-Jan van der Snoek zijn allerlei veranderingen doorgevoerd die al veel slachtoffers hebben geëist. Maar of het lek nu boven is...