Toekomt.nl: online magazine voor ouderen

Toekomt.nl: online magazine voor ouderen

Dat ondervindt ook Wevers: “Al in de aanloopperiode kende Toekomt een groei van honderden Facebook-likes per maand, gemiddeld nu zo’n 700. Deze eerste ‘echte’ maand groeien we alleen maar sneller. We zijn ook begonnen met Twitter en zeer recent met Pinterest.”

Uitbouwen
Roggeband: “De brede aanpak werkt. Uit de door ons afgenomen enquête blijkt dat thema’s als reizen, uitjes, shoppen en hobby’s populair zijn. Ook willen mensen meer lezen van maatschappelijke thema’s als vrijwilligerswerk. Allemaal onderwerpen die we gebruiken om Toekomt.nl verder uit te bouwen. Dat doen we met partners en externe bloggers die samen met ons aan iets moois willen bouwen.”

Toekomst
Commercieel manager Wevers over de toekomst van Toekomt: “We zitten op de goede weg. In onze info@-box komen veel vragen binnen van mogelijke adverteerders. De eerste contacten zijn gelegd, en we krijgen veel positieve reacties. Blijkbaar zijn mensen op zoek naar goede manieren om zestigplussers te bereiken. Toch is onze eerste prioriteit Toekomt.nl opzetten als een goed online magazine. Adverteerders kunnen een banner plaatsen, maar de focus komt te liggen op inhoudelijke artikelen. Een soort advertorial plus, geschreven door onze eigen redactie. Dat is veel leuker om te lezen, en daardoor ook  voor onze klanten een commercieel veel betere optie dan alleen traditionele reclame.”

 


Kom naar inct.formatie

Meer dan 20 sprekers over trends & ontwikkelingen

Tot 1 maart early bird korting

Meer info & aanmelden