Social1nfluencers gaat samenwerking aan met SBS en Sanoma

Social1nfluencers gaat samenwerking aan met SBS en Sanoma


SBS Broadcasting heeft een belang genomen in Social1nfluencers. Naast de intensieve samenwerking verandert er in de praktijk weinig in de dagelijkse werkzaamheden. Het bedrijf blijft opereren vanuit het huidige kantoor met Sip en Verhoeven aan het roer. David Vink, Chief Digital Officer SBS Broadcasting, zal de liaison zijn tussen de twee bedrijven. Vink: “Dit is een logische stap in de multimedia strategie van SBS en Sanoma. Multichannel networks vormen een waardevolle uitbreiding op onze portfolio. Met name de innovatieve- en creatieve cultuur van Social1nfluencers maakt hen zo uniek en die willen we graag omarmen.”

Social1nfluencers
Social1nfluencers (Certified Partner YouTube) is een jong en innovatief bedrijf dat in Nederland voorop loopt in online videocontent. Dankzij het eigen netwerk van populaire videomakers op Youtube, de kennis over het medium en de faciliteiten, voorzien zij in een steeds groter wordende behoefte van zowel creators als merken. Social1nfluencers helpt deze creators door hen te laten groeien in populariteit en te koppelen aan relevante merken. Daarnaast ontwikkelen ze online video strategieën en branded videocontent voor merken die binnen YouTube op een aansprekende en effectieve manier hun doelgroep willen bereiken. Bekende namen die verbonden zijn aan Social1nfluencers zijn onder anderen StukTV, Beautygloss, Fijnevrienden, Foodgloss, Disfordazzle, Misslipgloss, Teskuh en vele anderen.

 


Kom naar inct.formatie

Meer dan 20 sprekers over trends & ontwikkelingen

Tot 1 maart early bird korting

Meer info & aanmelden