Flow breidt internationaal verder uit

Flow breidt internationaal verder uit


Succesvol mediamerk
Het blad waarin positieve psychologie, mindfulness en creativiteit een belangrijke rol spelen, heeft inmiddels een oplage van 72.000 per nummer en is in Nederland één van de meest succesvolle mediamerken. Afgelopen december werd het tijdschrift uitgeroepen tot Tijdschrift van het Jaar (Mercur). Flow is een tijdschrift over dingen anders doen en nieuwe keuzes maken. Klein geluk, dagelijks leven en het mooie van niet altijd perfect hoeven zijn.

Inmiddels is Flow meer dan een tijdschrift, en uitgegroeid tot een sterk merk. Naast 8 nummers per jaar maakt het team 4 specials per jaar, 52 Flow Weekly’s per jaar, stationeryproducten, agenda’s, kalenders, apps en tabletspecials en werd vorig jaar the world of flow, een creatief platform op internet, opgericht (www.flowmagazine.com).

Meer dan twintig landen
Flow verschijnt in 4 talen, waarbij de Franse en Duitse Flow in licentie verschijnen en de internationale (Engelstalige editie) vanuit het hoofdkantoor in Hoofddorp wordt gemaakt en verspreid over de hele wereld (in meer dan 20 landen).