Einstein Books lanceert nieuw type boek: de social media e-pub
In Zeg het in tienduizend woorden gaan topondernemers, politici, culturele smaakmakers, influentials, bloggers, financiële wizards en economische goeroes hun - vaak tegendraadse - visie geven op alle relevantie kwesties die spelen in de wereld: waarom Mitt Romney de verkiezingen in Amerika gaat winnen, waarom rijken graag meer belasting betalen, waarom het goed is dat culturele instellingen geen subsidie meer krijgen, waarom de euro moet verdwijnen, waarom de do-it-yourself-mentaliteit van de jaren tachtig weer terug moet komen, waarom kernenergie goed is, waarom de verhuftering op het internet een zegen is, waarom de VVD en SP uitstekend met elkaar kunnen regeren.
Uitgeverij Einstein Books (www.einsteinbooks.nl) denkt dat het goed mogelijk is een brede groep lezers te informeren en te boeien in maximaal 10.000 woorden. Het uitbrengen van digitale publicaties die gekoppeld worden aan sociale media als Facebook en Twitter betekent ook dat snel ingesprongen kan worden op actuele kwesties. Deze publicaties, die voor minder dan 5 euro gedownload kunnen worden, zijn zodanig vormgegeven dat ze op alle applicaties (zoals pc's, laptops, e-readers en tablets) gelezen kunnen worden. Afhankelijk van de vraag op de lezersmarkt kan dit type publicatie daarnaast ook op papier worden aangeboden.
De eerste publicaties zullen binnenkort verschijnen!