De Persgroep Nederland start pilot met ‘in-banner shoppen’

De Persgroep Nederland start pilot met ‘in-banner shoppen’


Willem-Albert Bol, Manager Marketing Advertising, de Persgroep Nederland: “Een belangrijk speerpunt is om onze digitale positie te versterken en productontwikkeling speelt hier een belangrijke rol in. Hiervoor kijken we graag naar samenwerking met andere partijen. Ook biedt het mogelijkheden voor nieuwe businessmodellen. We zijn trots om hier als eerste mediahuis mee de markt op te gaan, samen met Senanga en Bol.com. ”

Quote Rutger van Zuidam, CEO Senanga: “De lezer is ons uitgangspunt in het verhogen van relevantie, gebruiksvriendelijkheid en conversieprestaties van online advertenties. Na een uitvoerige testperiode met honderden bloggers, diverse webshops en merken waaronder Bol.com en Wehkamp, zijn we verheugd om nu de Persgroep Nederland als eerste grote mediaspeler aan te sluiten.”
 


Ben jij de uitgeefexpert van 2014?

Doe mee aan de inct-eindejaarsquiz