FLOW Tijdschrift van het Jaar 2014

FLOW Tijdschrift van het Jaar 2014

Joyce Nieuwenhuis, brand director Flow kon haar geluk niet op. "We zijn niet zo van de hoge hakken en rode loper, we staan meestal met onze poten in de klei, maar vanavond gaan we deze Mercur heel onbescheiden vieren. Het is de triomf van een eigenwijze manier van ondernemen.
We zijn geen SBS voetbalvrouwen, maar de ambitie van de zender met de Champions League spreekt ons aan. Flow gaat ook Europa in. Dit is pas het begin."

Alle Mercurs op een rij:
Thomas Hendriks werd gekroond tot Hoofdredacteur van het Jaar, deze Mercur is geadopteerd door Corelio Printing.

De Aldipress Mercur Lancering van het Jaar ging naar Harper's Bazaar.

100%NL veroverde met de commerciële businessclub. de Betapress Mercur Innovatie van het Jaar.

De reportage over Rem Koolhaas in Vrij Nederland werd bekroond met de Mercur Tijdschriftreportage van het Jaar.

In de categorie Mercur Artdirection van het Jaar zegevierde Happinez.

De Mercur Marketingactie van het Jaar viel in handen van Vogue die met Vogue's Fashion Night Out het begin van het modeseizoen stijlvol inzette.

En, tot slot, werd de Mercur d'Or/LOF-Prijs voor Publiektijdschriften uitgereikt aanvtwonen. In een halve eeuw is vtwonen uitgegroeid tot woonautoriteit: smaakmaker én stijlmeester ineen.

Wie is de uitgeefexpert van 2014?

Doe mee aan de inct-eindejaarsquiz