Sanoma en SBS lanceren Happy Deal

Sanoma en SBS lanceren Happy Deal


Ronald Luijendijk, manager Happy Deal: “Wij geloven in relevantie richting onze klanten. Er komt al heel veel op hen af op het gebied van kortingen en aanbiedingen. En met het grootste deel daarvan kan een consument niks. Happy Deal belooft in ieder geval dat je alleen die aanbiedingen krijgt waar je om hebt gevraagd en garanderen daarbij A-merk kwaliteit. Happy Deal onderscheidt zich van andere deal sites door de eenvoud van de deals die worden aangeboden, dit maakt het voor de consument een overzichtelijk en toegankelijk platform."

Deals blijven voor een aantal dagen beschikbaar en de voorraad is live te volgen. Bezoekers kunnen tot een week terugkijken welke deals geboden zijn. Ook kunnen zij een week vooruitkijken, echter zonder de happy deal te zien. Deze wordt op de daarvoor bestemde dag onthuld als zij zich daarvoor hebben aangemeld.
De eerste week van Happy Deal zullen onder andere de volgende producten worden aangeboden: Twee dagen en twee nachten Disneyland Parijs voor € 99, Mline Slowjuicer voor € 49, Dolfinarium in de kerstvakantie voor € 10 en een Ipad mini voor € 149.

De thema's voor Happydeal.nl zijn: Maandag, verzorging & gezondheid; dinsdag, elektronica & gadgets; woensdag, beauty & modeaccessoires; donderdag, avondje uit & dagje weg; vrijdag, huis & tuin & keuken; zaterdag, familie & kinderen; zondag, vakantie & weekendtrips.

Happy Deal is een nieuw merk in Nederland en wordt de eerste weken met grote en voor de consument uiterst scherpe deals gelanceerd. Online en op televisie loopt de komende weken een campagne die laat zien hoe ‘happy’ je wordt van Happy Deal.

 


Workshop Succesvol Publiceren op Amazon

vrijdag 12 december: 13.00-17.00

Alles wat u moet weten over Kindle Direct Publishing
Meld u nu aan