40 is het nieuwe 30
Heidi Klum, Halle Berry, Frederique van de Wal. Zo maar wat vrouwen die roepen: "veertig is het nieuwe dertig". Dat vinden de makers ook; daarom Fab, een glossy van Nederlandse bodem met internationale allure. Fab is een handleiding voor de sprankelende 35+ vrouw. Want ook zij wil nog steeds een TomTom op lovestyle & lifestyle gebied. Of ze nou getrouwd, gescheiden, single of een herintreedster is op de liefdesmarkt; 35+ Fab-vrouwen delen iets gemeenschappelijks, een lust for life.
Fab wordt gepresenteerd in drie vaste onderdelen:
- De Binnenkant over psyche, relaties, werk en vriendschap. Allemaal verteld door sterke en slimme vrouwen.
- De Secret Section waarin sensualiteit en lust for life centraal staan. Met mooie fotografie en spannende stories.
- De Buitenkant waar Fashion, Beauty, Travel, Food & Wine op een stijlvolle en sprankelende manier gebracht worden.
Fab wordt gemaakt onder leiding van Claudia Straatmans, die ook hoofdredacteur van Cosmopolitan is. Fab wordt verspreid in een oplage van 75.000 exemplaren. Het advertentietarief is € 6.500 en de losse verkoopprijs: € 5,95.