Harper's Bazaar Nederland krijgt 2e druk!
Wegens groot succes worden er - een week na de lancering! - 30.000 exemplaren van het eerste nummer van de Nederlandse Harper’s Bazaar bijgedrukt. Een uitzonderlijke prestatie, want de oorspronkelijke oplage van 120.000 exemplaren was al behoorlijk ambitieus. De totale oplage komt hiermee op 150.000 exemplaren.
‘Het gaat nóg harder dan gehoopt!’ zegt hoofdredacteur Cécile Narinx. ‘Wie zei er ook alweer dat papieren bladen hun langste tijd hebben gehad? Dit succes bewijst het tegendeel en geeft aan dat er grote behoefte is aan optimisme en schoonheid.’
Eerder deze week waren de voortekenen al gunstig. Het nieuwe modeblad vloog de winkels uit, en is op bijna honderd verkooppunten van Sneek tot Maastricht al uitverkocht. Om verkopers en lezers niet teleur te stellen worden de kiosken aanstaande donderdagmiddag 4 september voorzien van een gloednieuwe lading tijdschriften.
‘Het gaat nóg harder dan gehoopt!’ zegt hoofdredacteur Cécile Narinx. ‘Wie zei er ook alweer dat papieren bladen hun langste tijd hebben gehad? Dit succes bewijst het tegendeel en geeft aan dat er grote behoefte is aan optimisme en schoonheid.’
Eerder deze week waren de voortekenen al gunstig. Het nieuwe modeblad vloog de winkels uit, en is op bijna honderd verkooppunten van Sneek tot Maastricht al uitverkocht. Om verkopers en lezers niet teleur te stellen worden de kiosken aanstaande donderdagmiddag 4 september voorzien van een gloednieuwe lading tijdschriften.