Sanoma benoemt Louise van Nispen tot Domain Director Women

Sanoma benoemt Louise van Nispen tot Domain Director Women


Meer synergie tussen merken en kanalen
Louise van Nispen heeft ruime ervaring in de media- en eventbranche zowel binnen de B2C als B2B markt. Tot voor kort was zij Publishing Director bij Reed Business Media waar zij onder meer verantwoordelijk was voor Elsevier. Daarnaast stuurde ze de afdeling Events aan, een centrale unit die voor alle merken events ontwikkelt en onder haar leiding uitgroeide tot een van de belangrijkste groeimodellen van Reed Business Media.

”Sanoma/SBS heeft sterke crossmediale merken waardoor zij gezamenlijk dé nummer 1 positie binnen het domein Vrouwen bekleden. Ik ben ervan overtuigd dat de strategie die gericht is op meer synergie tussen die merken en kanalen, nog meer waarde zal toevoegen aan onze lezers, kijkers, gebruikers en zakelijke klanten/adverteerders. Ik heb ontzettend veel zin om samen met mijn nieuwe collega’s de synergie en samenwerking te zoeken en te realiseren,” aldus Louise van Nispen.

Verder uitbouwen en kansen verzilveren
Peter de Mönnink, CEO Sanoma Media Netherlands: "In de uitvoering van onze strategie is het een hele mooie stap dat Louise onze geledingen komt versterken. Zij brengt kennis en ervaring met zich mee op die gebieden waar we als Sanoma/SBS écht het verschil willen maken. Onze uitgangspositie binnen het domein Vrouwen is al sterk. Het komt er nu op aan dit verder uit te bouwen en de mooie kansen die er liggen te verzilveren.”