Sanoma biedt programmatic native advertising aan

Sanoma biedt programmatic native advertising aan


Martijn Eindhoven, manager yield & advertising: “Gezien de groei van native advertising en de toenemende vraag vanuit onze klanten naar uitgebreidere mogelijkheden op rich media gebied hebben we besloten deze producten toe te voegen aan ons programmatic-portfolio. Sanoma zal de komende tijd het programmatic-portfolio verder uitbreiden met nieuwe formaten en inkoopmogelijkheden."

ADAPT is het programmatic trading platform voor het inkopen van advertenties op het kwaliteitsnetwerk van Sanoma, bekend van onder meer NU.nl, Startpagina.nl, Viva.nl, Kieskeurig.nl, AutoWeek.nl, SBS, KPN Vandaag en Scholieren.com. Het programmatic trading platform van Sanoma is in Nederland en zelfs op Europees niveau uitzonderlijk. Door de verschillende productvormen is er voor elke adverteerder een geschikte manier van programmatic trading. Ook zonder de benodigde techniek is het mogelijk via ADAPT in te kopen.

 

Gezellig dineren met vakgenoten


Kom op 4 juni naar het inct.diner

Tafelrede: Michiel Buitelaar, voormalig Chief Digital Officer bij Sanoma


Meld je nu aan:
Slechts 50 plaatsen beschikbaar