Zakelijke nieuwssite NRC Q vanaf vandaag in publieke bèta

Zakelijke nieuwssite NRC Q vanaf vandaag in publieke bèta


NRC Media zal op NRC Q gaan werken met business partners, voor hen zijn speciale commerciële posities binnen de website gecreëerd. Focus voor deze manier van adverteren ligt op het delen van content, door middel van native advertising. NRC Media biedt maximaal 6 organisaties de gelegenheid om business partner te worden van NRC Q; Delta Lloyd is de eerste business partner die zich heeft aangesloten. Ook in andere titels van NRC Media zullen deze business partners hun content voor het voetlicht van de lezers kunnen brengen, voorzien van duidelijke aanduiding dat het om commerciële content gaat. Om het materiaal geschikt te maken voor publicatie op nrcq.nl worden zij ondersteund door de nieuwe afdeling Branded Concepts van NRC Media. Ook voor andere adverteerders zijn er speciale responsive advertentieposities beschikbaar.

Annette Reijersen van Buuren, Manager Merk & Strategie bij Delta Lloyd over deze samenwerking: “NRC Q biedt haar lezers informatie die helpt betere beslissingen te nemen en zo alert te reageren op verandering. Dat is precies waar wij als kritisch merk ook voor staan. Bovendien hebben wij als Delta Lloyd veel kennis en expertise in huis en maken al heel veel interessante content. NRC Q biedt ons nog meer mogelijkheden om die kennis met onze zakelijke doelgroepen te delen.”

Martijn Standaart, Commercieel Directeur NRC Media: “Wij merken dat onze klanten goede inhoudelijke content hebben, wij kunnen deze ontsluiten, passen de content aan naar de ‘tone of voice’ van NRC Q en bieden deze op een relevante manier aan de doelgroep aan. Naast de proposities voor business partners bieden we ook reguliere adverteerders mogelijkheden binnen NRC Q. We werken bij NRC Q met grote formaten die responsive zijn. Door het responsive maken van alle uitingen zullen bezoekers altijd een passende advertentie te zien krijgen die past bij de inhoud en het device waarop de inhoud wordt bekeken."

NRC Q is bedoeld voor mensen uit het bedrijfsleven met haast. Ambitieuze mensen tussen de 25 en 49 jaar die non-stop online zijn en ook beroepsmatig willen weten wat ertoe doet, zodat zij betere beslissingen nemen. Dagelijks verschijnt er om half zes ’s ochtends een NRC Q e-mailnieuwsbrief waarvoor iedereen zich kosteloos kan inschrijven. Terwijl Nederland nog slaapt hebben NRC-correspondenten uit andere tijdzones de belangrijkste zaken die gaan spelen op een rij gezet. Gedurende de dag verschijnen er updates en infographics op nrcq.nl, aangevuld met een bijzondere selectie van het internationale Bloomberg en de video’s van de internationale zakenkrant Financial Times.

 

Gezellig dineren met vakgenoten


Kom op 4 juni naar het inct.diner

Tafelrede: Michiel Buitelaar, voormalig Chief Digital Officer bij Sanoma

Meld je nu aan:
Slechts 50 plaatsen beschikbaar