Bright maakt 'digitale doorstart'

Bright maakt 'digitale doorstart'


Bright Ideas telt 24 edities per jaar voor 24 euro. Speciaal rond de introductie is dat bedrag verlaagd naar 20 euro en maakt ieder nieuw lid kans op een spiksplinternieuwe Google Glass. De felbegeerde met internet verbonden bril is wereldwijd nog nergens vrij verkrijgbaar. Er lopen in Nederlands slechts een kleine vijftig zogeheten Glass Explorers rond. Daar komt er op 1 juni één bij wanneer de winnaar bekend wordt gemaakt.

Bright Ideas verschijnt in de vorm van een webapp. Het is daarmee leesbaar op elk scherm, in een opmaak aangepast op het formaat. Of je nou een desktop, laptop, tablet of smartphone gebruikt, Ideas leest altijd lekker. In elke editie zit bovendien een stuk dat iedereen gratis kan lezen ter kennismaking. Artikelen die door leden worden gedeeld, zijn ook gratis te lezen. Bright Ideas is bovendien banner-vrij.

 

Het congres voor uitgevers over trends in publishing

Meer dan 20 topsprekers, waaronder Sjuul Paradijs (De Telegraaf), Dan Hassler-Forest (Transmedia) Diederik van Leeuwen (Stichting Bibliotheek), & Harrie van Luxemburg (Kluwer)

Meer informatie en aanmelden