Bol.com en Albert Heijn introduceren lifestylemagazine

Bol.com en Albert Heijn introduceren lifestylemagazine


Voor de helft van de jongeren blijkt het weekend hét moment bij uitstek om te sporten. Zij kunnen dan ook goed voorbereid op pad met de tips voor hardlopen. Uit het onderzoek blijkt verder dat Nederlanders opzien tegen sociale verplichtingen in het weekend, net als het huis opruimen (26%) en de administratie bijwerken (17%). AllesVoor biedt tips hoe ook deze bezigheden een stukje leuker te maken, met bijvoorbeeld tien tips wanneer er last-minute visite op de stoep staat.

Inspiratie
Met AllesVoor zetten bol.com en Albert Heijn een volgende stap in inspireren en winkelen. “Beide winkels hebben samen een breed assortiment waarmee we onze klanten inspiratie en de juiste artikelen kunnen bieden voor alle bijzondere momenten in het jaar. Daarom introduceren we met AllesVoor een nieuw inspiratietijdschrift dat met een oplage van 1,5 miljoen direct één van de grootste bladen van Nederland is. Door er ook een online element aan te koppelen, kunnen we voor onze klanten aanwezig zijn op die momenten dat ze inspiratie kunnen gebruiken, ongeacht waar ze zijn,” stelt Michel Schaeffer, marketing directeur bij bol.com.

AllesVoor is gratis verkrijgbaar bij Albert Heijn en bij bestellingen van bol.com. De volgende editie biedt inspiratie voor Pasen en verschijnt op 4 april.
 

 

Inct.formatie 2014: Het congres voor uitgevers

Meer dan 20 topsprekers, waaronder Sjuul Paradijs (De Telegraaf), Dan Hassler-Forest (Transmedia) Diederik van Leeuwen (Stichting Bibliotheek) & Harrie van Luxemburg (Kluwer)

TOT MAANDAG A.S. NOG KORTING VOOR VROEGE VOGELS
Meer informatie en aanmelden