Donald Duck app in Pop-App store

Donald Duck app in Pop-App store

De vragen - gericht op jonge én oude spelers - zijn ontwikkeld door redacteuren in samenwerking met onderwijs specialisten. De Duck Quiz app is het eerste initiatief van het merk Duckwise, het nieuwe educ(k)atieve label van Donald Duck Weekblad. Binnen dit label ontwikkelt Donald Duck de komende jaren diverse digitale & print producten waar ‘vrolijkheid’ de belangrijkste pijler is.

Fiona Cordes, Brand Marketing Manager Kids & Teens bij Sanoma: “Met de Duck Quiz, de vrolijkste quiz van Nederland, willen we spelenderwijs kinderen (en volwassenen) hun algemene- en Duckstad kennis testen en uiteindelijk meegeven. De mogelijkheid om dit live op locatie van Store for Brands te doen is natuurlijk ideaal. Dit past perfect bij ons nieuwe label Duckwise: de combinatie van fun en educatie. De Duck Quiz ‘pop-app’ store is vrolijk en fun en de doelgroep geeft ons direct feedback, zowel inhoudelijk als functioneel.”

Pop-app store
Het is voor het eerst dat een pop-up store geexploiteerd wordt door een app. Nynke ten Napel, Managing director Store for Brands: “De Duck Quiz app spreekt enorm tot de verbeelding en is het levende bewijs hoe online en offline elkaar kunnen versterken. Als theater voor merken - is een Donald Duck experience natuurlijk een project waar je van droomt.”
 

Inct.formatie 2014: Het congres voor uitgevers

Meer dan 20 topsprekers, waaronder Sjuul Paradijs (De Telegraaf), Dan Hassler-Forest (Transmedia) Diederik van Leeuwen (Stichting Bibliotheek) & Harrie van Luxemburg (Kluwer)

Nu met korting voor vroege vogels (€ 195,00)
Meer informatie en aanmelden