InCTformatie 2012: Vereniging Bladwijzer adopteert lezing

InCTformatie 2012: Vereniging Bladwijzer adopteert lezing


Karel Kolb is specialist op het gebied van contentstrategie en online uitgeven. Zijn bedrijf feeder bv adviseert dagelijks klanten als Sanoma Media, TMG en ANWB Media op het gebied van toekomstbestendig uitgeven. Begin dit jaar verscheen bij Van Duuren Media zijn nieuwe boek ‘Contentstrategie voor het web’. Zijn visie is: ''Steek geld en tijd in titelonderscheidend nieuws, verlaag kosten door samenwerking met collega-uitgevers en lezers''
Steek uw geld en tijd in het sterk maken van uw titel of merk en niet in generiek nieuws (dat koopt u namelijk goedkoop in) of dure bureaus voor Search Engine Optimalisation (dat verkeer kunt u zelf trekken door uw content deelbaar en aanpasbaar aan te bieden). En, heeft u weleens overwogen om over te stappen van uitgeven naar uitzoeken? Of met uw archiefmateriaal dossiers en infographics te (laten) maken die de bezoektijd en relevantie van uw website sterk verhogen? In deze presentatie geen Amerikaanse YouTube-filmpjes of theoretische modellen: met de ideeën van Kolb kunt u dezelfde dag nog aan de slag.

De Bladwijzer Lezing wordt mogelijk gemaakt door Bladwijzer, vereniging van zelfstandige tijdschriftuitgevers. De ruim 70 leden beschikken samen over veel kennis en ervaring in de uitgeefwereld, die ze onderling uitwisselen via een website, digitale nieuwsbrief, LinkedIn-Discussiegroep en bijeenkomsten. Ook trekken leden samen op in gezamenlijke inkooptrajecten voor o.a. drukwerk en distributie en profiteren zij van kortingen, zoals korting op deelname aan InCTformatie en gratis abonnementen op enkele vaktijdschriften.

Aanmelden voor InCTformatie 2012? www.inctformatie.nl