DJBroadcast Magazine verschijnt digitaal en interactief
De internationaal georiënteerde app werd geproduceerd door het Nederlandse team, in samenwerking met het team van DJBroadcast in Berlijn. Dit team bestaat sinds 2012 en is in het leven geroepen om de internationale positie van DJBroadcast te verstevigen. DJBroadcast Magazine bestaat al sinds 2002 en heeft zijn sporen verdiend in de muziek-, kunst- en lifestyle-wereld. Het magazine gaat nu een flinke stap verder door de content interactief te maken met behulp van Adobe DPS.
Afgelopen zomer maakte Adobe bekend dat in de afgelopen twee jaar 100 miljoen digitale downloads, waaronder magazines, kranten, zakelijke publicaties en apps, zijn geleverd aan klanten. Al deze publicaties zijn gecreëerd met Adobe DPS. Hedendaagse succesvolle uitgevers, zoals Sanoma en publicaties zoals Voetbal International, FD Persoonlijk van Het Financieele Dagblad en weekblad Elsevier gebruiken DPS om de digitale edities van hun publicaties uit te brengen. Met de explosieve groei van het gebruik van tablets, zijn er steeds meer grote merken, waaronder Renault en Stryker, die Digital Publishing Suite inzetten om mobiele applicaties te creëren.