InCTformatie 2012: Even voorstellen
Hans Offringa heeft de bijnaam Godfather van POD meer dan verdiend. Al in 1988 begon hij het bedrijf Gopher, de eerste uitgeverij die POD en Self-publishing als kern van hun business had. Nadat hij Gopher had verlaten was Offringa onder meer betrokken bij de verkoop van pod-uitgeverij Booksurge aan Amazon. Daardoor kent hij de internationale gigant ook van binnenuit. Naast zijn uitgeefactiviteiten is Offring aook een interntionaal erkend whisky-kenner en publiceert hij zelf zijn boeken over dit onderwerp. Op InCTformatie 2012 zal Offringa onder meer ingaan op de relatie auteur-uitgeverij, op printing en publishing on demand als uitgeefmodellen en op de rol van Amazon.
Dick Holstein is directeur/uitgever van Voetbal International. Hij is wellicht wat minder op tv dan zijn mede-directeur Johan Derksen, maar Holstein is de man die achter de schermen alles bij VI in goede banen leidt als het gaat om expoitatie en innovatie. Op InCTformatie zal hij dit maal niet spreken ovet het crossmediale portfolio van VI, als u de bijeenkomsten in het vak bezoekt zult u hem dat verhaal vast al eens hebben horen vertellen, maar Holstein zal dit keer inzoomen op de rol van de redactie bij crossmediale innovatie. Holstein zal aangeven waarom juist de redactieeen cruciale rol speelt en hoe je kunt zorgen dat crossmediale innovaties ook gedragen worden en in de praktijk werken.