16 september: Bladen in de Balie
Als uitgever en bladenmaker worden we allemaal geconfronteerd met veranderingen. Dan heb je twee opties: hopen dat de storm voor printtijdschriften overwaait - maar hebben we die luxe wel? – of je omarmt ze en gaat op zoek naar innovatieve ideeën binnen (of buiten!) je uitgeverij. Hoe je dat organiseert en wat dat kan opleveren, daarover gaat dit inspirerende programma. Mis het niet!
Eén keynote en drie cases. Erik van Heeswijk, hoofdredacteur VPRO Digitaal, schreef het boek 'Mediastorm' over de implicaties van de digitale revolutie voor de media. Samen met Maarten van den Biggelaar ontwikkelde oud-hoofdredacteur Robert van der Sanden BIG Entertainment, ‘een nieuwe manier van lezen, kijken en luisteren’. Jochem Wijnands en Michel Elings maakten van TRVL een van de grootste bladen van ons land. Het duo komt nu met een gratis publishing tool. Rim Voorhaar en Bryan Benninga kregen binnen Sanoma de kans om ‘Hank’ te ontwikkelen, een internetplatform voor mannen.
Aanmelden: www.bladenindebalie.nl
Eén keynote en drie cases. Erik van Heeswijk, hoofdredacteur VPRO Digitaal, schreef het boek 'Mediastorm' over de implicaties van de digitale revolutie voor de media. Samen met Maarten van den Biggelaar ontwikkelde oud-hoofdredacteur Robert van der Sanden BIG Entertainment, ‘een nieuwe manier van lezen, kijken en luisteren’. Jochem Wijnands en Michel Elings maakten van TRVL een van de grootste bladen van ons land. Het duo komt nu met een gratis publishing tool. Rim Voorhaar en Bryan Benninga kregen binnen Sanoma de kans om ‘Hank’ te ontwikkelen, een internetplatform voor mannen.
Aanmelden: www.bladenindebalie.nl