Lees jezelf vast in: Power Brands
Op inct.spiratie 2013 spreekt Marc Oosterhout. Oosterhout is oprichter van het succesvolle reclamebureau N=5 en schrijver van het boek Power Brands.
In dit boek gaat hij in op merken zoals H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord.
Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Power brand te worden.
Op inct.spiratie kunt u hem (en nog 7 andere inspirerende sprekers) beluisteren. U kunt nu alvast via onze site het boek Power Brands bestellen om u in te lezen.
In dit boek gaat hij in op merken zoals H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord.
Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Power brand te worden.
Op inct.spiratie kunt u hem (en nog 7 andere inspirerende sprekers) beluisteren. U kunt nu alvast via onze site het boek Power Brands bestellen om u in te lezen.