Sdu Uitgevers verzelfstandigt uitgeefactiviteiten in BIM Media
Sdu Uitgevers verzelfstandigt uitgeefactiviteiten in BIM Media
BIM Media heeft als belangrijkste merken in haar portfolio: Cobouw, Vastgoedmarkt en de Architect in de bouwbranche, AutomatiseringGids in de ICT-sector en Academic Service in de onderwijs en managementmarkt. BIM Media is met een omzet van ruim 30M euro één van de grotere business to business uitgevers in Nederland. De uitgeverij wil haar positie in de bouw, ICT, management en educatieve markt de komende jaren verder versterken, zowel aan de gebruikers- als de adverteerderszijde, door op maat gesneden oplossingen in de werkprocessen van haar klanten aan te bieden, alsook door acquisities. Directeur van BIM Media is de heer Nic Louis, die ook nu reeds deze activiteiten leidt.
"Door het verzelfstandigen van deze activiteiten geven we invulling aan de door onze nieuwe aandeelhouder gewenste focus op de terreinen van juridisch, fiscaal uitgeven alsmede information solutions", aldus Sam van Oostrom, CEO Sdu Holding.