Rob Does (Mediatest) over apps en betalen
Op 7 mei verschijnt het boek Apps, alles over uitgeven op mobiel en
tablet. Daarin niet alleen veel praktische informatie, maar ook interviews met uitgevers, onderzoekers en ontwikkelaars. InCT geeft alvast een voorproefje van deze interviews. In deze video legt directeur Rob Does van MediaTest uit waarom consumenten relatief makkelijk bereid zijn om te betalen voor ebooks, terwijl ze voor veel apps niet of nauwelijks geld neerleggen. MediaTest deed hier onderzoek naar in opdracht van het Stimuleringsfonds voor de Pers.
Het boek Apps, alles over uitgeven op mobiel en tablet werd geschreven door Dirkjan van Ittersum. Het gaat om de geheel herziene en geactulaiseerde versie 2012.
Bestellen? KLIK HIER (en profiteer tot 30 april a.s.van de intekenprijs: € 35,00)
tablet. Daarin niet alleen veel praktische informatie, maar ook interviews met uitgevers, onderzoekers en ontwikkelaars. InCT geeft alvast een voorproefje van deze interviews. In deze video legt directeur Rob Does van MediaTest uit waarom consumenten relatief makkelijk bereid zijn om te betalen voor ebooks, terwijl ze voor veel apps niet of nauwelijks geld neerleggen. MediaTest deed hier onderzoek naar in opdracht van het Stimuleringsfonds voor de Pers.
Het boek Apps, alles over uitgeven op mobiel en tablet werd geschreven door Dirkjan van Ittersum. Het gaat om de geheel herziene en geactulaiseerde versie 2012.
Bestellen? KLIK HIER (en profiteer tot 30 april a.s.van de intekenprijs: € 35,00)