Sanoma Media breidt online advertising mogelijkheden uit

Sanoma Media breidt online advertising mogelijkheden uit

Op korte termijn volgt nog een uitbreiding van de Automated Trading omgeving, dan worden de producten ADAPT Audience, ADAPT Discovery en ADAPT mobiel gelanceerd.

Automated Trading
De online advertising markt is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Inmiddels wordt 36% van de display advertising besteding vanwege de toenemende vraag naar efficiency geautomatiseerd ingekocht. Sanoma Media lanceerde in 2007 al een eerste versie van een Ad Exchange: IMX.

Nu vijf jaar later en veel ervaring rijker, is het tijd voor een state of the art nieuwe versie van deze automated trading omgeving met diverse afrekenmodellen binnen een nog veel groter kwaliteitsnetwerk zoals het SBS netwerk, KPN Vandaag, Scholieren.com en het MTV netwerk.

Het Automated Trading Platform van Sanoma Media is in Nederland en zelfs op Europees niveau uitzonderlijk. Niet alleen mediabureaus die beschikken over de juiste techniek kunnen via ADAPT inkopen, maar ook partijen zonder de juiste techniek of kennis in huis, kunnen bij Sanoma Media terecht voor een uitgebreid advies over automated trading. Door de verschillende productvormen is er voor elke adverteerder een geschikte manier van automated trading.

Rachel Gómez y Maseland, sales director: "ADAPT is de oplossing voor adverteerders en agencies die verzekerd willen zijn van een kwalitatief sterk netwerk voor hun campagne en toch via een veiling willen inkopen. We zien dat het juist de combinatie van premium uitingen, zoals rich media of branded content, en via ADAPT ingekochte performance driven campagnes tot een optimaal resultaat leiden."

Kijk hier naar een promo-filmpje pus uitleg