Hyves verandert niet van naam
Hyves heeft de afgelopen jaren heel wat kritiek te verduren gehad. Het sociale netwerk kampte met teruglopende bezoekersaantallen en grote verliezen. Tijd voor een nieuwe koers, vindt Maarten Naaijkens, manager marketing en business development partnerships.
"Laatst vergeleek iemand Hyves met Buckler. Niet zo’n gekke vergelijking. We kunnen het niet meer goed doen. Ik heb er zelfs wel over gedacht om Hyves een heel andere naam te geven, zodat we een nieuw label kunnen worden en af zijn van de oude associatie. Het is soms lastig dat mensen Hyves als sociaal netwerk blijven zien en denken dat andere activiteiten slechts spinoffs daarvan zijn. "
Hyves is niet meer alleen een sociaal netwerk, maar gaat zich meer gedragen als uitgever. Het internetbedrijf gaat zich richten op gaming, kids en jongeren en lanceert voor de oudere doelgroep een nieuw sociaal nieuwsplatform: Upcoming.nl. Benieuwd naar alle verdere plannen en ambities van Hyves, lees dan het hele interview met Naaijkens in het nieuwe inct.magazine
(Leden van inct kunnen het nieuwe magazine nu al digitaal lezen, de papieren versie komt 11 juni uit)
"Laatst vergeleek iemand Hyves met Buckler. Niet zo’n gekke vergelijking. We kunnen het niet meer goed doen. Ik heb er zelfs wel over gedacht om Hyves een heel andere naam te geven, zodat we een nieuw label kunnen worden en af zijn van de oude associatie. Het is soms lastig dat mensen Hyves als sociaal netwerk blijven zien en denken dat andere activiteiten slechts spinoffs daarvan zijn. "
Hyves is niet meer alleen een sociaal netwerk, maar gaat zich meer gedragen als uitgever. Het internetbedrijf gaat zich richten op gaming, kids en jongeren en lanceert voor de oudere doelgroep een nieuw sociaal nieuwsplatform: Upcoming.nl. Benieuwd naar alle verdere plannen en ambities van Hyves, lees dan het hele interview met Naaijkens in het nieuwe inct.magazine
(Leden van inct kunnen het nieuwe magazine nu al digitaal lezen, de papieren versie komt 11 juni uit)