Bezoek het Mediafacts Uitgeverscongres met korting

Bezoek het Mediafacts Uitgeverscongres met korting


Creëer verslaving!
Het is om gek én enthousiast van te worden: de uitdijende technologische mogelijkheden om uitgeefmerken uit te bouwen tot gave, verslavende podia voor content beleving. Vergelijk dat eens met niet eens zó lang geleden: waar was toen de content beleving van een tablet? Waar waren de virale web video’s? Waar was toen augmented reality, waar je nu de Playboy mee uitpakt? Waar was de mogelijkheid om vanuit een tijdschriftenplatform op mobiele media producten te bestellen en betalen? Eigenlijk was dat analoge printtijdperk dodelijk saai; we wisten alleen niet wat we misten.

Hoogwaardige line-up
Peter de Mönnink - CEO Reed Business Media en Reed Business International
Mark Wood - CEO Future plc (UK), een special interest b-to-c uitgeverij met een miljoenenbusiness in tablet publishing
Nyenrode Masterclass - Universitair docent Nyenrode Business Universiteit verzorgt masterclass voor alle deelnemers Mediafacts Uitgeverscongres. Onderwerp: media-innovatie.
Nalden - succesvol blogger en directeur van Present Plus; Nalden is een digital native met een verfrissende blik op media in het digitale tijdperk
Rob Does - directeur van onderzoeksbureau Mediatest, die de resultaten zal presenteren van een onderzoek over de ‘kansen en drempels voor paywalls’, een hot item voor met name de dagbladsector
Marc Stubbé - Chief Commercial Officer bij Sanoma Media, met veel ondernemerservaring in de advertentie- en mediabureauwereld

Daarnaast zijn er round table discussions, netwerken in informele sfeer en onze mediapartners ontmoeten op de playground.

Korting voor InCT lezers
Meld u vandaag nog aan voor het Mediafacts Uitgeverscongres en betaal €395,- i.p.v. €455,- . Meld u aan met ‘ik heb een relatiecode’ en vult de code INCMUC13 in op het inschrijfformulier. 
Meer informatie is te vinden op de website van Mediafacts Uitgeverscongres.