Elma Multimedia start eigen content-afdeling

Elma Multimedia start eigen content-afdeling


Écht doordringen bij de doelgroep
De kracht van de uitbreiding van Elma is de mogelijkheid om branded content, vrije redactie en verrijkte commercie in eigen huis te bedenken én uit te voeren. Hiermee gaat een grote wens van klanten in vervulling. Zij stellen al jaren vragen als: hoe kan ik mijn bestaande leden aan mij blijven binden, hoe ben ik interessant voor nieuwe aanwas en hoe vergroot ik mijn naamsbekendheid? Datzelfde geldt voor adverteerders. Zij zoeken naar een manier om écht door te dringen bij verschillende doelgroepen.
Een spaarzame advertentie is in veel gevallen onvoldoende, advertorials worden vaak nauwelijks gelezen. Te commercieel. De combinatie redactie-commercie in  magazines, websites, digitale tijdschriften, eenmalige producties en audio & video-uitingen is een kans om wél dichtbij de beoogde doelgroep te komen.
    
Op zoek naar toegevoegde waarde
Uiteraard is contentmarketing het toverwoord. Relevante informatie, op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste doelgroep. Iedereen spreekt erover. Maar hoe doe je dat echt? Door een redactiecampagne zonder commerciële component? Of door een commercieel bombardement zonder geloofwaardige redactie? Het antwoord is twee keer ‘nee’. De sleutel tot succes schuilt volgens Elma Content in de combinatie van beide.
Elma ziet de redactionele commerciewens van klanten al een tijdje vanaf de zijlijn. De afgelopen jaren heeft Elma talloze vragen en behoeftes van klanten geanalyseerd en gedocumenteerd. Dit document vormt de basis van Elma Content, een nieuwe tak van sport onder de Elma-vlag, die ingevuld wordt door ervaren mediamakers uit de branche.

Redactie, interactie en effectiviteit
Elma Content zal de spil van het doorontwikkelde Elma Multimedia vormen. Redactionele informatie, interactie en effectiviteit worden de nieuwe kernbegrippen die klanten, adverteerders en eindgebruikers op een eigentijdse manier aan elkaar koppelen. Precies waar klanten en adverteerders om vragen, terwijl de eindgebruiker te maken krijgt met een kwaliteitsslag van media die zij al jaren toegezonden krijgt. Effectieve media, in een creatief, aansprekend jasje.