TMG verzorgt crossmediale campagne voor Efteling

TMG verzorgt crossmediale campagne voor Efteling


Bij de samenwerking speelt Ticketsplus (onderdeel van TMG) een belangrijke rol in het converteren van alle communicatie naar ticketssales bij de Efteling. Directeur Ticketsplus Joost Melis: "Dit partnership is de bekroning op de 7-jarige samenwerking met de Efteling en wij zijn verheugd dat dit samenvalt met het 60 jarig jubileum van de Efteling."

Vanuit Sky Radio, Hyves, De Telegraaf en het online-netwerk van TMG wordt een crossmediale campagne neergezet. De bouwstenen van deze campagne zijn gerichte advertising, marketingacties met speciale arrangementen en interactie met de TMG redacties. Het partnership wordt vanuit het team marketing partnerships binnen TMG Crossmedia in nauwe samenwerking met Ticketsplus, Sky Radio en Hyves begeleid.

Manager Marketing Partnerships Bart Mouter: "Het partnership met de Efteling is wat mij betreft sprookjesachtig en qua complexiteit uitdagend. De Efteling is al jaren het sterkste merk in Nederland op het gebied van family-entertainment. Het partnership met de Efteling levert een belangrijke bijdrage aan de realisatie van onze eigen interne en content-, sales- en marketingdoelstellingen. Het is wat mij betreft waar: sprookjes bestaan."