Boekhandel Broekhuis wint innovatieprijs
Of het nu gaat om de bijzondere rubrieksbenadering in de winkel zoals 'boek zoekt vrouw' en 'eigenlijk lees ik
niet'. Of het gebruik van social media in combinatie met boekadvies van bekende mensen uit de streek. De winnaar heeft op speelse en vanzelfsprekende wijze gebruik gemaakt van winkel en internet met als rode draad, de liefde voor het boek. Dit jaar is deze eer ten dele gevallen aan Boekhandel Broekhuis uit Twente." Zij hebben, op geheel eigen wijze, klantgerichtheid weten te vertolken. De winkelbelevenis en de klant centraal stellen, heeft geleidt tot acties met een interactief en eigentijds karakter die de klant meeneemt in het verhaal."
niet'. Of het gebruik van social media in combinatie met boekadvies van bekende mensen uit de streek. De winnaar heeft op speelse en vanzelfsprekende wijze gebruik gemaakt van winkel en internet met als rode draad, de liefde voor het boek. Dit jaar is deze eer ten dele gevallen aan Boekhandel Broekhuis uit Twente." Zij hebben, op geheel eigen wijze, klantgerichtheid weten te vertolken. De winkelbelevenis en de klant centraal stellen, heeft geleidt tot acties met een interactief en eigentijds karakter die de klant meeneemt in het verhaal."