Hylke van der Meer gaat Weekbladpers Tijdschriften leiden
In de afgelopen twaalf jaar was Van der Meer (56) achtereenvolgens adjunct-directeur advertentiebedrijf bij PCM Uitgevers en directeur van Het Commercieel Bedrijf binnen PCM. Na een periode waarin hij werkzaam was als zelfstandig interim-manager en adviseur maakte hij in 2009 de overstap naar FD Mediagroep, waar hij tot op heden werkzaam is als commercieel directeur.
Hylke van der Meer: "Na een aantal jaren voor prachtige merken als FD en BNR te hebben gewerkt, ben ik zeer verheugd om wederom mooie en sterke WPT-merken onder mijn hoede te krijgen."
Koen Clement, algemeen directeur van WPG Uitgevers: "Met Hylke van der Meer halen we een zeer ervaren mediaman in huis die het prachtige portfolio van WPT met alle vertrouwen verder kan uitbouwen. We kijken zeer uit naar de samenwerking."
Weekbladpers Tijdschriften is uitgever van tien tijdschrifttitels waaronder Vrij Nederland, Opzij, Psychologie Magazine en Happinez. Het bedrijf is onderdeel van WPG Uitgevers, een onafhankelijke groep van multimediale bedrijven in Nederland en België.
Hylke van der Meer: "Na een aantal jaren voor prachtige merken als FD en BNR te hebben gewerkt, ben ik zeer verheugd om wederom mooie en sterke WPT-merken onder mijn hoede te krijgen."
Koen Clement, algemeen directeur van WPG Uitgevers: "Met Hylke van der Meer halen we een zeer ervaren mediaman in huis die het prachtige portfolio van WPT met alle vertrouwen verder kan uitbouwen. We kijken zeer uit naar de samenwerking."
Weekbladpers Tijdschriften is uitgever van tien tijdschrifttitels waaronder Vrij Nederland, Opzij, Psychologie Magazine en Happinez. Het bedrijf is onderdeel van WPG Uitgevers, een onafhankelijke groep van multimediale bedrijven in Nederland en België.