Intermediair Weekblad gaat volledig digitaal

Intermediair Weekblad gaat volledig digitaal


In het eerste nummer publiceert Intermediair Weekblad de resultaten van een wereldwijd onderzoek onder expats. De meest opvallende uitkomst is het grote verschil tussen de mate waarin die expats uiteindelijk weer terug zouden willen naar hun eigen land. Een grote meerderheid van de Nederlanders wil dat, maar van bijvoorbeeld de Belgen en de Fransen wil maar een zeer klein deel terug. Meer informatie over de resultaten van dit onderzoek volgt vandaag in een apart persbericht.

Voor werkgevers en adverteerders is het nieuwe Intermediair Weekblad een interessant medium om te adverteren. ’Door interactiviteit toe te voegen en gebruik te maken van de audiovisuele mogelijkheden, kan de impact van een advertentie verhoogd worden, waardoor we onze zakelijke klanten beter van dienst kunnen zijn bij het aantrekken van hoogopgeleid talent’, licht Florence Schmit toe. ’Daarnaast is de samenwerking met de dagbladen van de Persgroep (AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool) een verrijking waardoor we kwantitatief en kwalitatief een enorm sterk bereik aan onze adverteerders kunnen bieden om zo de kans op het vinden van de juiste kandidaat te verhogen.’

De website Intermediair.nl wordt begin november qua vorm en inhoud helemaal vernieuwd. Bezoekers kunnen vanaf dan rekenen op nog meer tips, tools & testen die ondersteunen bij het maken van loopbaankeuzes.

Intermediair Weekblad verschijnt iedere donderdag en is toegankelijk via www.intermediair.nl/weekblad.