De tweewekelijkse frequentie geeft de redactie de ruimte om de inhoud van zowel het blad als de site te verbeteren en te verrijken. Online zullen we meer en relevanter vaknieuws brengen, discussie entameren, bloggers aantrekken, creatief werk laten zien en bespreken. Het blad wordt de plek voor nieuwsanalyses, onderzoeksjournalistiek, cases en opinie. Samen met vertegenwoordigers uit de verschillende lezersgroepen – marketing, media, advertising en creatie – worden de redactionele koers, inhoud en toon van Adformatie aangescherpt, waarna het blad grondig gerestyled zal worden. Naar verwachting in het voorjaar van 2013 zal het ‘nieuwe’ Adformatie zich manifesteren, klaar voor de toekomst.
Gezamenlijke redactie
De redacties van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie gaan nauwer samenwerken, onder leiding van Astrid Prummel, Elsbeth Eilander, Rocco Mooij en Susanne van Nierop. Zowel voor eind- en beeldredactie als voor de samenstelling en productie van de inhoud op de verschillende contentkanalen van de Adformatie Groep wordt gezamenlijk opgetrokken.