InCTformatie 2011: Skipr, een voorbeeld van crossmediaal uitgeven

InCTformatie 2011: Skipr, een voorbeeld van crossmediaal uitgeven
Ruud Koolen, uitgever en bedenker van Skipr, zal op InCTformatie 2011 een lezing geven over crossmediaal uitgeven. Hij zal vertellen hoe en waarom het crossmediale platform Skipr, op 10 december 2008 gelanceerd op het dieptepunt van de economische crisis, zich onder zijn leiding bliksemsnel ontpopt als marktleider in een overvolle markt. Skipr sleepte zowel in het eerste als in het tweede jaar van zijn bestaan een nominatie voor de LOF-prijs in de wacht. Skipr maakt daarbij gebruik van een bijzondere mix van mogelijke media: magazine, website, social media, netwerken en tv. Wat zijn de succesfactoren en wat zijn de ambities van Skipr?

InCTformatie 2011 vindt plaats op 20 april a.s in Spant! te Bussum. U kunt zich tot 15 februari nog opgeven tegen een aantrekkelijk early bird tarief. Aanmelden en meer informatie over alle sprekers: www.inctformatie.nl