Scripta en Forty7 fuseren en gaan verder als Forty7

Scripta en Forty7 fuseren en gaan verder als Forty7


Forty7 wordt vanaf 1 december geleid door de nieuwe directie bestaande uit:
• Maarten Timmers Verhoeven, Managing Director
• Erik Jansen, Digital Marketing Director
• Andries van Oers, Conversion Director

De huidige Managing Director van Scripta David Vink is per 1 december teruggetreden en verkoopt zijn aandelen Scripta aan Zhomer. Forty7 helpt organisaties met het vormgeven en realiseren van hun marketingdoelstellingen door slim en effectief gebruik van content. Gericht op contentconversie, omdat het doel van content altijd een vorm van conversie is, een meetbare gewenste uitkomst. Een nieuwe klant, een aanvraag (lead), een gedeelde mening of beter begrip van een product. Forty7 weet content effectief te maken door haar jarenlange inhoudelijke expertise en slimme technologie. 

Maarten Timmers Verhoeven: "Vorig jaar hebben we met Zhomer Media Business zowel Forty7 als Scripta overgenomen. We zijn volop aan de slag gegaan om het beste van beide proposities, namelijk content en lead conversie, te integreren en voor klanten verder te verbeteren. Dit ging gepaard met noodzakelijke kostenreducties waardoor Forty7 nu, mede dankzij David Vink, een uitstekende basis en structuur heeft voor verdere ontwikkeling van de dienstverlening voor onze klanten".

David Vink:"Met de doorgevoerde maatregelen van het afgelopen jaar, leidend tot deze fusie, is voor mij de klus geklaard en is het tijd voor de volgende uitdaging. Ik wil de volle breedte van de communicatie en media-industrie weer proeven en ga mijn kennis, ervaring en netwerk daarvoor inzetten. Ik richt mij op media-exploitanten in digitale transformatie, agencies en merken die zelf willen gaan publiceren".