publiekstijdschriften


Flair volledig vernieuwd

Flair is radicaal vernieuwd. Het mediamerk voor jonge vrouwen is opnieuw vormgegeven en de inhoudelijke focus komt vooral op zelfontwikkeling te liggen.


Mercurs uitgereikt. Margriet is Magazinemerk van het Jaar

Bij de 24e Mercurs, de belangrijkste prijzen van de magazine mediabranche, zijn in drie categorieën prijzen uitgereikt. De uitreiking vond, in aanwezigheid van ruim 300 magazinemakers, plaats tijdens de Mag Inspiration Day in B. Amsterdam.


Zes mediatalenten pitchen voor de beLOFte 2022

Zes mediatalenten hebben afgelopen week in de eerste schriftelijke ronde de jury van de beLOFte 2022 weten te overtuigen van hun waarde voor de magazine mediabranche.


Libelle maakt speciale editie voor laaggeletterden

Weekblad Libelle heeft in samenwerking met Stichting Lezen en Schrijven een speciale editie voor laaggeletterden gemaakt. De oplage van 100.000 stuks wordt gratis verspreid, mede dankzij een donatie van de Nationale Postcodeloterij.