publiekstijdschriften


Pijper Media neemt gezondheidsblad Gezondnu over

Pijper Media heeft op 20 mei 2025 officieel het tijdschrift Gezondnu overgenomen van MixCom Publish B.V. Met deze stap versterkt de uitgever haar positie in het segment gezondheid en leefstijl. 


MMA Jaarverslag 2024: Kennisdeling, Innovatie en Succesvolle Lobby

Het is duidelijk jaarverslagen seizoen. Na het CvdM en het CB publiceerde ook MMA haar jaarverslag over 2024. Het was voor de Magazine Media Associatie (MMA) een jaar van intensieve samenwerking, kennisdeling en strategische belangenbehartiging.


TikTok bij vrouwenbladen: aantal volgers stijgt razendsnel

Vrouwenbladen beleven een indrukwekkende groei op TikTok, waar hun aantal volgers in een razend tempo toeneemt. Bladen zoals LINDA., Vogue, Cosmopolitan en ELLE profiteren volop van het platform, dat steeds belangrijker wordt voor hun online aanwezigheid.


José Rozenbroek nieuwe hoofdredacteur Margriet

José Rozenbroek is aangesteld als nieuwe hoofdredacteur van Margriet. Met haar benoeming versterkt het merk haar positie als toonaangevend magazine voor de 60-plus vrouw


Mediamerk LINDA. terug als lid van de MMA

LINDA. keert per 1 januari 2025 terug als lid van de Magazine Media Associatie (MMA). De crossmediale uitgeverij beëindigde in 2020 haar lidmaatschap bij de MMA na de verkoop van de uitgeverij aan Talpa Network.


Ode aan de magazinemakers: Human first, Human last

De 25ste uitreiking van de Mercurs op 19 november 2024 werd afgetrapt met een film met een ode aan de magazinemakers en de veranderingen die de magazinebranche de afgelopen 25 jaar heeft doorgemaakt.