Runner’s World kiest voor digitale koers met behoud van diepgang
Terwijl het tijdschrift trouw blijft aan zijn vaste lezerspubliek van fanatieke hardlopers, richt het zich online steeds meer op een jongere generatie.
Terwijl het tijdschrift trouw blijft aan zijn vaste lezerspubliek van fanatieke hardlopers, richt het zich online steeds meer op een jongere generatie.
Pijper Media heeft op 20 mei 2025 officieel het tijdschrift Gezondnu overgenomen van MixCom Publish B.V. Met deze stap versterkt de uitgever haar positie in het segment gezondheid en leefstijl.
Het is duidelijk jaarverslagen seizoen. Na het CvdM en het CB publiceerde ook MMA haar jaarverslag over 2024. Het was voor de Magazine Media Associatie (MMA) een jaar van intensieve samenwerking, kennisdeling en strategische belangenbehartiging.
Vrouwenbladen beleven een indrukwekkende groei op TikTok, waar hun aantal volgers in een razend tempo toeneemt. Bladen zoals LINDA., Vogue, Cosmopolitan en ELLE profiteren volop van het platform, dat steeds belangrijker wordt voor hun online aanwezigheid.
José Rozenbroek is aangesteld als nieuwe hoofdredacteur van Margriet. Met haar benoeming versterkt het merk haar positie als toonaangevend magazine voor de 60-plus vrouw
Hoe groot de verleiding ook is om de inhoud van de artikelen op site of in het tijdschrift van de waan van de dag af te laten hangen, het is toch belangrijk om de content zo veel mogelijk te plannen.
LINDA. keert per 1 januari 2025 terug als lid van de Magazine Media Associatie (MMA). De crossmediale uitgeverij beëindigde in 2020 haar lidmaatschap bij de MMA na de verkoop van de uitgeverij aan Talpa Network.
De 25ste uitreiking van de Mercurs op 19 november 2024 werd afgetrapt met een film met een ode aan de magazinemakers en de veranderingen die de magazinebranche de afgelopen 25 jaar heeft doorgemaakt.