publiekstijdschriften


vtwonen en Pinterest gaan intensief samenwerken

Vtwonen en Pinterest gaan samenwerken op het gebied van video-content, afbeeldingverrijking en campagnemarketing, gefocust op interieurinspiratie. Het is de eerste keer dat Pinterest in deze omvang met een Nederlands merk samenwerkt. Er gingen vijf maanden voorbereiding aan de eerste campagne vooraf.


Toekomst Vrij Nederland en Voetbal International onzeker

Er gaan al langer geruchten over de toekomst van de twee iconische titels van WPG. Voetbal International staat volgens Adformatie nog steeds in de etalage, met Digital Enterprises als belangrijkste gegadigde. Vrij Nederland wil WPG graag behouden, blijkt uit het reorganisatieplan waarin Villamedia inzage heeft gehad, maar alleen in sterk uitgeklede vorm.


Content Playbook helpt redacties aan een nieuwe koers

Carolien Vader van Bladendokter.nl komt geregeld bij redacties over de vloer, waar nog dezelfde werkprocessen gelden als tien jaar geleden. Dat kan natuurlijk niet, vindt ze: het medialandschap is zo drastisch veranderd, dat je redactionele processen allang had moeten bijsturen. Het was een van de belangrijkste motivaties voor het schrijven van haar nieuwe boek: Content Playbook.