JAN magazine wint ‘Best Use of Content Commerce’ award
Deze week werden in Londen de Global Performance Marketing awards uitgereikt. De samenwerking van JAN met HEMA en TradeTracker is daar in de prijzen is gevallen
Deze week werden in Londen de Global Performance Marketing awards uitgereikt. De samenwerking van JAN met HEMA en TradeTracker is daar in de prijzen is gevallen
De helft van het totaal aantal volgers van magazinemerken komt via de content based platformen (Instagram, Pinterest, Youtube, TikTok), Dit blijkt uit de nieuwste cijfers van de MMA Social Media Monitor.
Begin januari 2025 versterkt Marjolein Denekamp het management van Roularta Media Group (RMG) als nieuwe CEO van Roularta Media Nederland (RMN), uitgever van EW (voorheen Elsevier), vooraanstaande mindstyle en special interest magazines als Happinez, Flow, Plus en Truckstar.
Bindinc. versterkt met de komst van Mark de Jonge (50) haar positie als grootste uitgever van tv-gidsen in Nederland.
De genomineerden voor de Mercurs 2024 zijn bekend. Er zijn 15 nominaties verspreid over 5 categorieën. Nieuw dit jaar is dat de drie genomineerden in de categorie Magazine Mediamerk winnaar zijn van een gouden, zilveren of bronzen Mercur.
Maartje Bregman richtte in 2023 Happy Times op. Een platform waar positief nieuws over duurzaamheid gepubliceerd wordt. “Er zijn veel mensen bezig met duurzaamheid en dat vergeten we vaak te vertellen.”
DPG Media heeft haar portfolio van home deco-magazines vernieuwd. Het nieuwe aanbod bestaat uit drie titels met elk een specifieke focus op een deel van de meest gangbare woonstijlen. Naast hoofdtitel vtwonen verschijnen per oktober vtwonen Landelijk en de volledig vernieuwde high-end titel Stijlvol Wonen.
Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken. PXR gaat vanaf 1 oktober vier sport- en lifestyle magazines van Hearst onder licentie uitgeven in Nederland.