publiekstijdschriften


Wendy van Dijk stopt met magazine en gaat voor 'digital first'

Wendy van Dijk is naast Linda de Mol (Linda) en Chantal Janzen (&C) één van de drie celebreties in Nederland met een eigen magazine en mediamerk. Zij heeft besloten nu alles in te zetten op online. Het magazine verdwijnt en zal alleen nog als special verschijnen.


Marscha Krouwel benoemd tot Country Manager Hearst Netherlands

Hearst Magazines Europe heeft Marscha Krouwel tot Country Manager voor Hearst Netherlands benoemd. Naast haar bestaande taken als Publishing Group Director heeft ze in haar nieuwe rol de leiding over de Nederlandse organisatie, waarvoor ze rapporteert aan James Wildman, President van Hearst Magazines Europe.


Bereik print magazines stabiel.

Het bereik van print magazines blijft stabiel. Lezers blijven de print versies waarderen. In de laatste NOM Print Monitor die op 9 januari 2020 is gepubliceerd, zien vooral vrouwenbladen, mind & body bladen en diverse special interest titels het bereik stijgen.


Hearst lanceert 'One Hearst Europe'-strategie

Vorige week kwam het opmerkelijk nieuws dat Luc van Os stopt als CEO van Hearst Nederland. Wellicht dat de nieuwe One Hearst Europe-strategie die het concern heeft gelanceerd hier een rol in heeft gespeeld.


Hearst is klaar voor 2020: meer digitale producten

Hearst heeft voor 2020 haar plannen al klaar. Voor 2020 zal de uitgever van glossy magazines nog zwaarder gaan inzetten op de ontwikkeling van digitale producten. De vraag hierom neemt toe onder de lezers en om aan deze vraag te voldoen is er een scala aan nieuwe diensten en producten op de roadmap voor 2020.