promotie


Boekenbon hoofdsponsor Literatuur prijs 2020

De Jaarlijkse Literatuurprijs voor Fictie en Non-fictie, tot voorkort bekend onder de naam AKO literatuurprijs, heet voortaan Boekenbon Literatuur Prijs. Dat hebben Anne Schroën (directeur/bestuurder Nederlandse Boekenbon B.V.) en Winnie Sorgdrager (voorzitter Stichting Jaarlijkse Literatuurprijs voor Fictie en Non-fictie) bekend gemaakt.


Elk tijdschrift zijn evenement

De huidige mediaconsument verwacht meer dan alleen een papieren blad. Tijdschriften profileren zich steeds meer als merk en multimediaplatform. Een evenement biedt bovendien de mogelijkheid om de lezers te ontmoeten, het merk te versterken en adverteerders te koppelen aan de doelgroep. We lichten er vier uit.


Christelijke media-bedrijven starten Maand van de Bijbel

Eind januari start de Maand van de Bijbel. Deze maand is een initiatief van Uitgeverij Royal Jongbloed en Adveniat, waar ook andere organisaties zoals het Nederlands Bijbelgenootschap, het Nederlands Dagblad, de Internationale Bijbelbond, Friesch Dagblad/Het Goede Leven, Nederlands Dagblad en Byblos aan deelnemen.