mediahuis


BBC Studios start samenwerking met Audiohuis

BBC Studios, producent en wereldwijde distributeur van innovatieve en hoogwaardige audiocontent van de BBC, is een samenwerking aangegaan met audiobedrijf Audiohuis om de BBC-podcasts te vertegenwoordigen op de reclamemarkt in Nederland.


Mediahuis groep verwelkomt drie nieuwe leden in de Raad van Bestuur

Mediahuis groep kondigt vandaag drie nieuwe leden in haar Raad van Bestuur aan: Dr. Ulrike Handel, Marietje Schaake en Anita Zielina. Zij zullen Peter Hinssen, Arian Buurman en Anouk Mertens opvolgen, van wie de mandaten in de Raad van Bestuur van Mediahuis aflopen.


Mediahuis Nederland breidt B2B-managementteam uit

Mediahuis Nederland heeft haar B2B-managementteam versterkt met de aanstelling van Mouringh den Dunnen als Sales Director Nationaal, Sander van Gestel als Manager Product en Elzemieke Olsthoorn als Director MarCom & Creativiteit.


Google Nieuws Showcase nu ook in Nederland

Google lanceert Google Nieuws Showcase in Nederland. Dit programma biedt een gecureerde online nieuwservaring, waarbij bekende nieuwsmedia zoals AD, NRC en De Telegraaf hun lezers een verrijkte interactie met het nieuws kunnen bieden.


Mediahuis reageert op overname van NDC Mediagroep Titels door ROVAVO

Naar aanleiding van recente berichtgeving over de overname van diverse voormalige titels van NDC Mediagroep door ROVAVO, verklaart Mediahuis, de rechtsopvolger van NDC Mediagroep dat er geen sprake is van een overdracht van deze regionale titels aan ROVAVO.


Mediahuis’ Digital Platforms start inhouse social team

De Digital Platforms breiden uit met een eigen social team onder leiding van Boyan van der Heijden. Recent is Anisa Boonman in het team gestart als content creator. Met hun kennis en ervaring gaan zij de platforms verder versterken.


Mediahuis heeft stabiel jaar achter de rug

Mediahuis heeft het afgelopen jaar de omzet en het resultaat stabiel gehouden. De mediagroep compenseerde de afname van het aantal abonnementen op gedrukte kranten met een aanhoudende groei van digitale abonnementen