mediahuis


Mediahuis lanceert nieuwe propositie: lancering Mediahuis Raakt

Tijdens Hét Mediahuisfeest vierde Mediahuis een dubbel hoogtepunt: de lancering van haar nieuwe positionering, propositie en huisstijl onder de naam Mediahuis Raakt, én de komst van Mediahuis Radio met de omarming van haar merken. 


Metro bestaat 25 jaar

Nieuwsmerk Metro bestaat deze week 25 jaar. Metro viert het 25-jarig bestaan met jubileumverhalen, winacties én de lancering van de nieuwe tagline: ‘Waar verhalen nieuws maken’.


Mediahuis publiceert Jaarverslag 2023

Tien jaar na de oprichting van de Mediahuis-groep, die tot stand kwam door de fusie van twee middelgrote Belgische uitgevers, heeft Mediahuis naar eigen zeggen een stevige positie binnen de top van de Europese nieuwsuitgevers kunnen opbouwen. 


René Moerland stopt als hoofdredacteur van NRC

René Moerland stopt als hoofdredacteur NRC om aan de slag te gaan als uitgever bij de Europese nieuwssite Euractiv. In een reactie zegt Moerland: "Ik weet dat ik er spijt van ga krijgen als ik deze stap niet zet.” De NRC redactie voelt zich overvallen door het nieuws


Mediahuis lanceert abonnement speciaal voor jongeren: -26plus

Mediahuis heeft in België een gloednieuwe abonnementsformule voor jongeren gelanceerd: -26 plus. Het abonnement geeft één toegang tot 5 nieuwsmerken van Mediahuis. Voorwaarde: je moet 26 jaar of jonger zijn, en vooralsnog zijn het alleen Vlaamse titels die beschikbaar zijn.