media


Joop van den Ende roept op Nederlandse media te beschermen

Joop van den Ende heeft In verschillende Nederlandse dagbladen een advertentie laten plaatsen waarin hij de Nederlandse politiek oproept om de media 'te beschermen tegen de manipulatie van Amerikaanse techgiganten'.


Genomineerden Dutch Media Week Award bekend 

Dutch Media Week Award gaat naar een mediamaker die een positieve impact op de samenleving gerealiseerd heeft. De jury heeft de shortlist met genomineerden voor de award bekendgemaakt


Nieuwe Dutch Media Week Award voor meest impactvolle mediamaker

Tijdens de jaarlijkse Dutch Media Week staan een week lang alle vormen van media centraal tijdens een veelzijdig programma voor zowel professionals als het grote publiek. Om het belang van media en de impact ervan op ons dagelijks leven nog verder te benadrukken, heeft Dutch Media Week besloten om een speciale award in het leven te roepen. Deze Dutch Media Week Award zal voortaan jaarlijks worden uitgereikt aan de mediamaker die de meeste positieve impact heeft gecreëerd.


Hilversum ontwikkelt nieuwe Media Innovatie Hub voor 'immersive content'

Hilversum krijgt een Media Innovatie Hub. VodafoneZiggo, Beeld & Geluid, Nederlandse Publieke Omroep (NPO), TKI CLICKNL, NEP Netherlands en Stuurgroep Campusontwikkeling Media Park Hilversum tekenden hiervoor een intentieverklaring. De hub richt zich op nieuwe toepassingen rond entertainment- en mediacontent, waarin alle zintuigen worden aangesproken, ook wel immersive content genoemd.


Mediahuis Noord lanceert Media en Merken podcast: M&M podcast

Mediahuis Noord lanceert een eigen podcast.Tijdens de M&M podcast komen media, merken en marketing aan de orde. Centraal staat de impact van actuele onderwerpen op de medewerkers van Mediahuis Noord als professional, op de media en op merken en marketing. Deze podcast wordt gemaakt door Joël Darius en Michiel de Jong van Mediahuis Noord.