marketing


AD weer mediapartner Feyenoord

Het AD is vanaf seizoen '19/'20 weer mediapartner van Feyenoord. De Persgroep Nederland tekent binnenkort een overeenkomst voor de komende drie seizoenen. Woensdag 17 juli 2019, wanneer Feyenoord het opneemt tegen Panathinaikhos, zal het AD voor het eerst weer zichtbaar zijn in De Kuip, met onder andere een boardingpositie aan de tweede ring. De samenwerking bestaat onder meer uit gezamenlijke acties voor de supporters, on- en offline advertentieruimte voor de club en diverse lezersacties


DPG bundelt datadriven marketing

DPG (voorheen De Persgroep) gaat haar datagedreven marketing verbeteren door alle databronnen te koppelen in één systeem. Daarmee beoogt DPG klanten een nog beter op maat gemaakt pakket aan abonnementen te kunnen aanbieden.


Hoe kunnen uitgevers op millennials focussen?

De digitale uitgeverij Buzzfeed bereikt elke maand 83% van de millennials met leuke, boeiende content. Een aantrekkelijk voorbeeld voor uitgevers die hun klantenbestand zien vergrijzen. Maar hoe doen die hippe ‘millennial-uitgevers’ dat?


Instagram: bereik meer met minder

Naarmate Instagram groeit, wordt het lastiger om op te vallen bij een bepaalde doelgroep. HubSpot en Mention hebben 48 miljoen posts en het Instagramgedrag van meer dan 300.000 topgebruikers wereldwijd geanalyseerd. Op basis daarvan doen zij de volgende aanbevelingen.