Eén op vier Nederlanders gooit sinterklaas- of kerstcadeau ongebruikt weg
Maar liefst 25 procent van de Nederlanders heeft weleens een sinterklaas- of kerstcadeau ongebruikt weggegooid.
Maar liefst 25 procent van de Nederlanders heeft weleens een sinterklaas- of kerstcadeau ongebruikt weggegooid.
Uitgevers die een eigen callcenter hebben vragen zich wellicht wel eens af of ze 'iets' met conversational AI moeten doen. De DDMA heeft een whitepaper gepubliceerd dat helpt om een goed geïnformeerde beslissing te nemen.
In het visierapport: ‘Het marketingteam van de toekomst’, presenteert de DDMA negen trends en ontwikkelingen waar je als marketingteam de komende jaren écht niet omheen kan.
Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen zich inschrijven voor de DDMA EMAS Awards.
Teksten van de marketingafdelingen van uitgeverijen zijn vaak net iets minder aantrekkelijk dan de producten van de uitgeverij. Herkenbaar? Lees dan de tips in dit artikel.
Het ontwerp (zowel tekst als beeld) van een consumentenwebsite mag klanten niet ongemerkt naar een keuze leiden die de die klant niet zelf gemaakt zou hebben.
Nederlandse mediaprofessionals hebben een vertekend beeld van het mediabereik van Nederlanders omdat zij uitgaan van hun eigen mediagedrag.
Prijzen voor literaire werken krijgen veel aandacht, maar ook in andere categorieën valt er wat te winnen. Zoals de PIM Marketing Literatuurprijs 2022.