DPG Media opent nieuwe vtwonen shop
DPG Media heeft een volledig vernieuwde webshop voor vtwonen geopend.
DPG Media heeft een volledig vernieuwde webshop voor vtwonen geopend.
Klanten van Bol moeten voortaan voor minstens 25 euro bestellen als ze geen verzendkosten willen betalen. De verhoging is noodzakelijk omdat de kosten te hoog zijn geworden.
Boekhandelsorganisatie Libris Blz. en platformbureau Tom Orrow lanceerden afgelopen week het hernieuwde e-commerce platform libris.nl. Een volledig redesign en replatforming-traject, waarin zij voor het development samenwerkten met Mindbus.
Time to Momo en Moonback gaan samen verder onder de naam Time to Momo, met als doel om een grotere positie op de stedentripmarkt te verwerven.
De uitgeverij van reisgidsen Time to Momo neemt een eigen boekingssite in bedrijf waar reizigers bij voorgeselecteerde hotels direct slaapruimte kunnen boeken.
Het ontwerp (zowel tekst als beeld) van een consumentenwebsite mag klanten niet ongemerkt naar een keuze leiden die de die klant niet zelf gemaakt zou hebben.
Just Another Media Company (JAMC) heeft een belang van 51% genomen in DARUM. DARUM publiceert dagelijks herkenbare, grappige of prikkelende uitspraken en verkoopt onder meer dekbedden, mokken, schorten en T-shirts met die teksten erop. DARUM was al strategisch partner van Just Another Network - het jongerennetwerk van JAMC.
DPG Media eCommerce lanceert de nieuwe visuele identiteit en architectuur van 40 webshops. In plaats van één uniforme webshop heeft nu iedere mediatitel een webshop die zowel in uitstraling als in het (ticket)aanbod aansluit bij de titel en de doelgroep. Met de nieuwe uitstraling, het gesegmenteerde aanbod en de high-end architectuur wil DPG Media beter inspelen op de ontwikkelingen in de markt en nieuwe technieken nog sneller adopteren