crossmedia


Kek Mama is Crossmedia merk van het jaar

Kek Mama, het lifestylemerk voor moeders, heeft bij de uitreiking van de Crossmedia Awards de prijs voor Crossmedia Merk van het Jaar 2020 in de wacht gesleept. Ook de uitgever van Kek Mama, DPG Media viel in de prijzen.


Helene van Santen en de 3 B's van Kek Mama

Helene van Santen is als ik haar spreek bijna op de dag af 1 jaar hoofdredacteur van Kek Mama, het lifestylemerk (sommige zouden nog zeggen: de glossy) voor moeders dat onlangs haar 150e editie publiceerde. Alle reden dus om eens nader kennis te maken.


Inschrijving Cross Media Awards 2020 geopend

De inschrijving voor de Cross Media Awards is weer geopend. De Cross Media Awards zijn de enige vakprijs die crossmedia centraal stelt. De Cross Media Awards worden uitgereikt aan de beste crossmedia cases van het jaar. In 2020 publiceert Media Meetings & Magazines de derde editie van het Cross Media Jaarboek met daarin alle genomineerde en winnende cases van de Cross Media Awards 2020.


Bindinc. lanceert magazine voor de seniorendoelgroep

Bindinc. lanceert het eerste Blijtijds magazine van het gelijknamige online lifestyleplatform. Dit magazine verschijnt voortaan vier keer per jaar bij de zes programmagidsen van Bindinc.: Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, Avrobode en TVFilm. 


Magazine Flow en Museum Het Dolhuys gaan samenwerken

Om te leren hoe je geest werkt en wat je zélf kunt doen om die wat vaker tot rust te brengen, hebben Dolhuys | museum van de geest en Flow Magazine de krachten gebundeld in een creatieve samenwerking.


Vakbladen.com doet titels van de hand

De vakbladen Meubel+ en Parketblad zijn per 1 mei 2019 overgenomen door Sanders Media uit Weert. Deze titels werden tot nu toe uitgegeven door uitgeverij Vakbladen.com.


Content Playbook helpt redacties aan een nieuwe koers

Carolien Vader van Bladendokter.nl komt geregeld bij redacties over de vloer, waar nog dezelfde werkprocessen gelden als tien jaar geleden. Dat kan natuurlijk niet, vindt ze: het medialandschap is zo drastisch veranderd, dat je redactionele processen allang had moeten bijsturen. Het was een van de belangrijkste motivaties voor het schrijven van haar nieuwe boek: Content Playbook.