Uitgeverij Agrio en online trainer GoodHabitz gaan samenwerken
Abonnees van de agrarische mediamerken* van Agrio hebben vanaf deze week gratis toegang tot de trainingen van GoodHabitz, Europese marktleider in online leercontent.
Abonnees van de agrarische mediamerken* van Agrio hebben vanaf deze week gratis toegang tot de trainingen van GoodHabitz, Europese marktleider in online leercontent.
Er zijn de laatste tijd veel opinies en vergezichten verschenen over hoe kunstmatige intelligentie (AI) en met name ChatGTP het uitgeefvak gaan veranderen. Ondertussen draait bij Sdu al een AI-toepassing waarvan alle gebruikers van de online publicaties in Rechtsorde gebruik van kunnen maken: Bluetick
AgriMedia en The Content Exchange (TCE) zijn verheugd om hun samenwerking op het gebied van contentlicensing aan te kondigen. Deze samenwerking biedt uitgevers wereldwijd de mogelijkheid om de waardevolle content van AgriMedia - in licentie - te verkrijgen.
Mediahuis investeert in het Belgische Smooved, een PropTech scale-up die met innovatieve softwareoplossingen vastgoedmakelaars helpt hun klanttevredenheid te verhogen en zo meer verkoopmandaten te genereren.
Tijdens de Trend Updates geeft een deskundige spreker uitleg over een belangrijke (technologische) ontwikkelingen in media- en uitgeefland en de impact daarvan op media- en uitgeefprofessionals.
Halverwege het eerste semester bekijken we hoe de plannen van de opleiding Smart Media Production in de praktijk worden gebracht.
Bij de opleiding Frontend Design and Development van de Hogeschool van Amsterdam leren de studenten hoe ze digitale media aantrekkelijk, overzichtelijk en toegankelijk maken. Bovenal leren ze de soft skills aan waarmee ze na de opleiding in praktijk aan de slag kunnen.