vakblad


Rendement maakt vakinformatie vrij toegankelijk

Werkgevers worden op dit moment voor allerlei vragen en problemen gesteld door het coronavirus. Rendement Uitgeverij wil hen ondersteunen bij het zo goed mogelijk door laten lopen van de werkzaamheden door zijn vakinformatie in ieder geval tot 6 april gratis beschikbaar te maken. Op de website vinden gebruikers na het aanmaken van een gratis account antwoord op praktische vragen rondom thuiswerken en het toepassen van de steunmaatregelen van de regering.


Esther van Doesburg: ‘Wij hebben de contentgedachte losgelaten’

Esther van Doesburg is Chief Innovation Manager bij Sdu. Op haar Linkedin-profiel omschrijft zij dit als ‘het ontwikkelen van software producten en diensten’. Dat is geen functie die lijkt te passen bij wat we traditioneel een uitgeverij noemen. Uit ons gesprek blijkt al snel dat Sdu ook geen traditionele uitgeverij meer is.


Sijthoff Media voegt iBestuur toe aan portfolio

Sijthoff Media, een crossmediaal bedrijf van nieuws- en vakmedia, heeft onlangs het portfolio verrijkt met het platform iBestuur. Het mediabedrijf is onder meer bekend van de titels Binnenlands Bestuur, Adformatie en AG Connect.


Eisma Media Groep krijgt nieuwe Directeur Uitgeverijen

Rens Sturrus  is benoemd tot Directeur Uitgeverijen/COO van de Eisma Media Groep bv. Als Directeur Uitgeverijen zal hij operationeel verantwoordelijk zijn voor alle Uitgeef-werkmaatschappijen van de vestigingen in Leeuwarden en Doetinchem.


MYbusinessmedia maakt doorstart

Goed nieuws voor de medewerkers van MYbusinessmedia: Nadat vorige week  faillissement was aangevraagd, heeft het management van MYbusinessmedia toch overeenstemming bereikt met de curator over een doorstart. 


Uitgeverij MyBusinessmedia failliet

Uitgeverij MYbusinessmedia is donderdag 3 oktober jl. failliet verklaard De curator benoemd onderzoekt of een doorstart van eventueel mogelijk is. De recente reorganisatie en het afstoten van titels heeft de problemen niet kunnen oplossen.


Marcel ten Holte: ‘Als je nu doet wat je tien jaar terug deed, doe je niet meer mee’

Vandaag, 12 september 2019, bestaat RetailTrends 15 jaar. In die jaren is het vakblad uitgegroeid tot kennisknooppunt voor de retailsector, dat de leden op papier, online en op bijeenkomsten met het laatste nieuws en waardevolle achtergrondverhalen op de hoogte houdt van de ontwikkelingen op hun vakgebied. Marcel ten Holte, oprichter, directeur en eigenaar van RetailTrends Media vertelt over de ontwikkeling, de visie en de toekomst van het platform.


Peter van Balsfoort nieuwe CEO BBP Media

Paul Petermeijer, uitgever van vaktitels CustomerFirst, MarketingTribune, Twinkle en Marketingfacts, doet een stap terug in de organisatie. Peter van Balsfoort volgt hem per direct op in de functie van algemeen directeur van BBP Media.