Nederlandse uitgevers actief op internationale markt
Slimme uitgevers zien het buitenland daarom als aantrekkelijke manier om uit te breiden en aanvullende omzet te genereren.
Slimme uitgevers zien het buitenland daarom als aantrekkelijke manier om uit te breiden en aanvullende omzet te genereren.
Zo’n 11 jaar geleden vertrok Dick Holstein als directeur bij Voetbal International. Daarna opereerde hij vooral in de luwte en publiceerde hij zo nu en dan boekjes over sport via zijn eigen Golden Goals Media. Inct sprak met Holstein over zijn tijd bij VI, over sport en media en over de ontwikkelingen in uitgeefland.
Erwin van Luit : “De magazinebranche transformeert en daar horen nieuwe prijzen en uitreikingen bij.”
Hoe de lage landen de Vlaamse en Nederlandse cultuur verbindt.
Maar liefst 25 procent van de Nederlanders heeft weleens een sinterklaas- of kerstcadeau ongebruikt weggegooid.
"Breathe - en maak tijd voor jezelf" is een tijdschrift voor iedereen die op zoek is naar ontspanning, stressvermindering en een gezonde, evenwichtige levensstijl. Vanaf vandaag, 11 oktober, is Breathe verkrijgbaar in Nederland. "Breathe" wordt in Engeland uitgegeven door de GMC Group en heeft ook licenties in Australië en Zuid-Korea. In Nederland wordt het door Vipmedia op de markt gebracht.
Hoewel TikTok flink in het nieuws is als het gaat om veiligheid en de Chinese invloed, groeit het aantal volgers van magazinemerken op TikTok gewoon met 8%. Dat blijkt uit de MMA Social Media Monitor
Het uitgeven van boeken is steeds aantrekkelijker voor tijdschriften en journalistieke merken. De uitgaves zijn vaak succesvol en eindigen hoog in de bestsellerlijsten. Hoe komt dat?