TikTok en iHeartMedia lanceren podcastnetwerk
TikTok duikt met iHeartMedia de podcastwereld in. De samenwerking toont hoe snel socialmediaplatformen opschuiven richting de rol van volwaardige mediabedrijven.
TikTok duikt met iHeartMedia de podcastwereld in. De samenwerking toont hoe snel socialmediaplatformen opschuiven richting de rol van volwaardige mediabedrijven.
Beeld & Geluid lanceert vandaag gratis digitaal lesmateriaal bij de Netflix-serie Adolescence. Het materiaal helpt docenten en leerlingen in het voortgezet onderwijs om thema’s als social media, influencers en zelfbeeld bespreekbaar te maken en digitale geletterdheid te versterken.
In de MMA Social Media Monitor worden de trends in het gebruik van sociale media rond magazinemerken inzichtelijk gemaakt. Trend: LinkedIn floreert, X zakt verder weg.
Jongeren brengen meer tijd door op hun telefoon, maar gebruiken social media minder dan vorig jaar, online haat neemt toe en het telefoonverbod is populairder dan verwacht. Het nieuwste Grote Jongerenonderzoek 2025 biedt verrassende inzichten: een overzicht van de belangrijkste bevindingen
De Digital Platforms breiden uit met een eigen social team onder leiding van Boyan van der Heijden. Recent is Anisa Boonman in het team gestart als content creator. Met hun kennis en ervaring gaan zij de platforms verder versterken.
Social media spelen een steeds grotere rol in het Nederlandse medialandschap. Dat blijkt uit het Nationaal Social Media Onderzoek 2025 van Newcom.
Dit jaar publiceert onderzoeksbureau Newcom voor de 15e keer het Nationale Sociale Media Onderzoek In dit onderzoek, blikt Newcom vooruit op de trends die het sociale medialandschap in 2025 zullen domineren.
Een woordvoerder van Signal heeft bekendgemaakt dat Nederland momenteel een van de snelst groeiende landen is voor deze berichtenapp.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer