recensie


Podcastrecensie: Bakkie Media

‘Bakkie Media is de podcast over marketing en media waarmee je binnen 15–20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand’, zo belooft Topcast Media, waar de podcast onderdeel van is. Een gewaagde belofte. Niet alleen omdat ‘alles’ heel veel is, maar ook omdat elke aflevering minimaal 32 minuten duurt. Is het de bedoeling eerder af te haken, een en ander door te spoelen?


Podcastrecensie: Maarten van Rossem – De Podcast

‘Weet je waar ik heerlijk van in slaap val? De podcast van Maarten van Rossem. Het is super interessant hoor, maar van zijn stem van ik slaap. Vaak luister ik ze een ander moment nog een keer omdat ze zo interessant zijn...’ meldt luisteraar Esther op Twitter. Die ervaring deel ik. Met dat wat monotone gebrom op de achtergrond ben ik in vijf minuten weg. Later, in uitgeslapen toestand, luister ik hem écht.


‘Verslaafd aan Drukinkt’ bewijs van het gebrek aan crossmediale kennis

Het boek ‘Verslaafd aan Drukinkt’ van de hand van Marianne Zwagerman zou aanvankelijk onder de titel ‘Gemold of Gered’ verschijnen. Drie jaar later vonden auteur en uitgever die titel kennelijk minder geschikt, met wellicht een iets te directe verwijzing naar de laatste fase van de overnamepoging door John de Mol om de Telegraaf Media Groep over te nemen.