Roularta verkoopt aantal Vlaamse vakbladen
Roularta Media Group heeft een akkoord bereikt met Professional Media Group (PMG) rond de overname van de Vlaamse vakbladen Grafisch Nieuws, Verpakking & Label en Media & Communication.
Roularta Media Group heeft een akkoord bereikt met Professional Media Group (PMG) rond de overname van de Vlaamse vakbladen Grafisch Nieuws, Verpakking & Label en Media & Communication.
Erwin van Luit vertrekt per 1 juli bij Roularta Media Nederland. Van Luit is sinds 2017 CEO van deze op een na grootste magazine publisher van Nederland. Hij leidde New Skool Media, dat drie jaar geleden onderdeel werd van het Belgische Roularta Media Group.
Vanaf 1 juni versterkt Jeroen Mouton het management van Roularta Media Group (RMG) als COO. Mouton gaat zich bezighouden met de operationele implementatie van de RMG strategie
Roularta Media Group presenteertr haar jaarresultaat 2023: een winst voor belastingen (EBITDA) van € 21,6 miljoen ondanks druk op de reclameinkomsten en stijgende loonkosten. Een uitgebreide toelichting kunt u hieronder downloaden/lezen
Het gaat Roularta Printing voor de wind: enkele maanden nadat de drukkerij als strategische drukpartner werd gekozen door de Britse uitgeverij The Financial Times, kiest ook het Amerikaanse The New York Times voor Roularta Printing.
Vanaf 8 februari 2024 wordt Karen Hellemans de uitgever van alle magazinemerken van Roularta Media Group in België. Ze wordt hierbij ook verantwoordelijk voor de News- en Businessmerken, naast haar taken als Uitgever Women.
Roularta Media Group, In Nederland onder meer eigenaar van het voormalige New Skool Media, vierde op 12 januari haar 70e verjaardag. De Belgische multimediagroep groeide in die 7 decennia uit van een lokale krant tot een marktleider op het vlak van nieuws- en lifestylemagazines in binnen- én buitenland. Een terugblik op de 7 grootste mijlpalen van het bedrijf.
Roularta Media Group neemt Flow Magazine over van DPG Media via haar dochteronderneming in Nederland, Roularta Media Nederland. De overname past bij de ambitie van Roularta Media Group om haar positie op de Nederlandse magazinemarkt verder uit te bouwen en zorgt voor een verdere versteviging van het mindfulness-aanbod.