Hearst


Hearst Create succesvol bij Content Marketing Awards

Bij de internationale Content Marketing Awards 2020 in Cleveland zijn KLM en Hearst Create in de prijzen gevallen. Ook is Hearst Create als finalist geëindigd in de categorie Best Content Marketing Video Series voor haar opdrachtgever Dremel, onderdeel van Bosch Power Tools.


Hearst gebruikt wegvallen sportzomer als thema voor abonneewerving

Hearst Netherlands lanceert deze week zijn zomercampagne. Onder de noemer Pak deze zomer zelf goud wordt op ludieke manier ingehaakt op de sportzomer die door het coronavirus niet doorgaat. Met de kreet Pak deze zomer zelf goud wordt gerefereerd aan een kortingsactie op abonnementen.


Anne Marije de Vries Lentsch benoemd als CCO bij Hearst Netherlands

Hearst Netherlands heeft Anne Marije de Vries Lentsch benoemd tot Chief Commercial Officer. In deze nieuwe rol overziet ze beide commerciële b2b-afdelingen van Hearst Netherlands. Naast The Hearst Agency, de one stop service unit voor alle commerciële crossmediale contentsamenwerkingsverbanden met Hearst-merken, geeft ze ook leiding aan het sales-advertisingteam van Hearst Netherlands.


Marscha Krouwel benoemd tot Country Manager Hearst Netherlands

Hearst Magazines Europe heeft Marscha Krouwel tot Country Manager voor Hearst Netherlands benoemd. Naast haar bestaande taken als Publishing Group Director heeft ze in haar nieuwe rol de leiding over de Nederlandse organisatie, waarvoor ze rapporteert aan James Wildman, President van Hearst Magazines Europe.


Hearst lanceert 'One Hearst Europe'-strategie

Vorige week kwam het opmerkelijk nieuws dat Luc van Os stopt als CEO van Hearst Nederland. Wellicht dat de nieuwe One Hearst Europe-strategie die het concern heeft gelanceerd hier een rol in heeft gespeeld.


Luc van Os stopt als CEO van Hearst Nederland

Luc van Os is vandaag afgetreden als Chief Executive Officer van Hearst Netherlands. Van Os werkte de afgelopen 24 jaar voor Hearst Netherlands en haar rechtsvoorgangers Hachette Filippacchi Media en Quote Media, waarvan de laatste twaalf jaar als CEO. 


Hearst Create valt in prijzen tijdens Grand Prix Content Marketing 

Contentmarketingbureau Hearst Create, onderdeel van Hearst Magazines, heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2019 de Bekroning Beste Cover ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald. De Grand Prix zijn dé prijzen voor contentmarketing in Nederland en België. 


Hearst is klaar voor 2020: meer digitale producten

Hearst heeft voor 2020 haar plannen al klaar. Voor 2020 zal de uitgever van glossy magazines nog zwaarder gaan inzetten op de ontwikkeling van digitale producten. De vraag hierom neemt toe onder de lezers en om aan deze vraag te voldoen is er een scala aan nieuwe diensten en producten op de roadmap voor 2020.