DPG Media


DPG Media behaalt omzetgroei en zet in op digitale toekomst

DPG Media heeft vandaag haar jaarcijfers over 2024 gepresenteerd, inclusief voor het eerst een journalistiek jaarverslag. De mediagroep behaalde in 2024 een omzet van 1,73 miljard euro, wat een stijging van 2,5% betekent ten opzichte van het voorgaande jaar.


Het AD verhuist naar de Coolsingel in Rotterdam

Het duurt nog wel even, maar het AD gaat verhuizen! Op 1 januari 2027 vestigen de centrale redactie van AD en de redacties van AD Rotterdams Dagblad en indebuurt zich op de Coolsingel. Ook de DPG Media-collega's van ICT, Sales, Marketing en Finance verhuizen mee.


Twee nieuwe hoofdredacteuren voor Het Parool

Gisteren meldden we dat Jildou van der Bijl weg gaat bij Studio The Editors: vandaag wordt duidelijk waarom: Het Parool heeft twee nieuwe hoofdredacteuren: Jildou van der Bijl en Michiel Couzy.


Google Nieuws Showcase nu ook in Nederland

Google lanceert Google Nieuws Showcase in Nederland. Dit programma biedt een gecureerde online nieuwservaring, waarbij bekende nieuwsmedia zoals AD, NRC en De Telegraaf hun lezers een verrijkte interactie met het nieuws kunnen bieden.


DPG Media wint Big Brother Awards 2024

De grootste schenders van onze digitale rechten in 2024 zijn bekendgemaakt tijdens de uitreiking van de Big Brother Awards. Het publiek koos met 40 procent van de stemmen voor de Minister van Financiën. De expertjury koos voor de nominatie van DPG Media.


DPG Media verkoopt Berlingske Media aan Amedia

De Noorse mediagroep Amedia heeft Berlingske Media overgenomen van DPG Media. Berlingske Media is een Deense mediagroep die de merken Berlingske, B.T., Weekendavisen en Euroinvestor in portfolio heeft. Berlingske Media was sinds 2015 onderdeel van DPG Media.