DPG


DPG Media wordt partner van nieuwe Museum Beeld & Geluid

DPG Media bouwt mee aan het Mediamuseum van Beeld & Geluid door het leveren van content vanuit vele verschillende titels uit het rijke portfolio. Het doel van deze samenwerking is om de bezoeker van het museum op een toegankelijke wijze de breedte, diversiteit en pluriformiteit van het medialandschap te laten zien.


Het nieuwe hoofdkantoor DPG Media vordert gestaag

Mediavaert: het nieuwe hoofdkantoor van DPG Media Nederland. Bijzonder is het bouwmateriaal waaruit het immense pand wordt opgetrokken: hout. De betrokken partijen gaan in op de unieke aspecten.


10 trainees ronden eerste ‘Traineeship journalistiek talent’ van DPG Media af

Tien deelnemers hebben het Traineeship voor journalistiek talent bij DPG Media afgerond. In vijf maanden zijn de trainees door ervaren mentoren begeleid en bij onder meer de titels de Volkskrant, AD, NU.nl en Margriet, opgeleid tot mediamaker. Zowel de trainees als DPG Media kijken terug op een waardevolle ervaring.


DPG Media lanceert nieuw dochterbedrijf: Aimwel

DPG Media heeft een nieuw dochterbedrijf gelanceerd: Aimwel, een zogenaamd ‘software-as-a-service’ (SaaS) platform. Aimwel introduceert advertentietechnologie waarmee internationale vacaturesites, uitgevers en adverteerders, sollicitanten op de juiste plekken aantrekken met aansprekende campagnes. De service is ontstaan vanuit DPG Media's expertise en ervaring om B2C-campagnes te creëren die goed integreren op nichesites, display en sociale media.


DPG Media daagt vindingrijke IT’ers uit offline het betaalde traineeship te vinden

Creatief IT-talent krijgt bij DPG Media de kans om een betaald traineeship van 9 maanden binnen te halen. Om hiertoe te komen worden kandidaten uitgedaagd met een originele hindernis: de vacature is enkel offline te vinden. Wie het aanbod opspoort en de selectie haalt, krijgt de kans om drie area’s van de IT-afdeling bij DPG Media van a tot z te leren kennen.


Van Thillo (DPG Media) onderschrijft EqualVoice ambitie

Vrouwen een nadrukkelijkere stem geven in media, dat is de ambitie van het Zwitserse EqualVoice initiatief. Een ambitie die DPG Media bij monde van Christian Van Thillo volledig onderschrijft: "Ik vind het noodzakelijk dat we hier verder op inzetten, voor al onze medewerkers en voor alle gebruikers van onze media."


DPG Media lanceert DAB+ radiozender 'Joe 70s & 80s'

DPG Media is een radiozender rijker: 'Joe 70s & 80s' is van start gegaan op een nieuw landelijk DAB+ kanaal. De naam zegt het al, Joe 70s & 80s draait herkenbare classics en hits uit de twee genoemde decennia van de vorige eeuw.